E-aukciók szervezése

Ügyfélközpontú, de a kereskedői oldal
elvárásait is figyelembe vevő e-aukciós rendszer működtetése*

  • Intenzív árverseny - rövid idő alatt, közös felületre sűrített nagyszámú kereskedői licit (árajánlat) képződik.
  • Az egyéb feltételek standardizálásával az e-aukción kereskedők már kizárólag az árszintre koncentrálhatnak.
  • Ügyfelekre szabott lebonyolítás - ügyfelünk megfigyelőként követheti az e-aukció alakulását.
  • Teljes körű lefedettség - az e-aukciós rendszerünket minden energiakereskedő elfogadja és használja.
  • Kereskedői oldal partnerként kezelése - a kereskedők egy-egy aukcióról - a versenytárs nevét kivéve - minden fontos információt láthatnak.
  • Ár-összehasonlítás - benchmark árak - a kampányidőszakban lefutott tendereink árszintjét összehasonlítva jól értékelhetővé válik egy-egy adott pályázat sikere vagy sikertelensége.
  • Ügyfélközpontú döntés - ha egy e-aukciót nem látunk sikeresnek (kevés induló kereskedő, magasan megállt licit-árszint, stb.), akkor az eredményt nem fogadjuk el automatikusan, hanem inkább a licit egy későbbi időpontban való megismétlését javasoljuk.

*Az e-aukció egy internet-alapú koncentrált kereskedői versenyt lehetővé tevő felület. A kereskedők jelszóval bejelentkeznek egy-egy e-tenderre, és az energiadíjakra lefelé licitálnak. A lebonyolítás módja és a szabályok kötöttek, előre rögzítettek, fontos, hogy ezeket minden versenyző tudja, betartsa, hogy a rendszer hatékonyan, vita nélkül működhessen.


Ajánlja a cikket ismerősének | Nyomtatható verzió | Cikk tetejére

Villanyáram a Facebook-on