E-aukciók szervezése
Ügyfélközpontú, de a kereskedői oldal elvárásait is figyelembe vevő e-aukciós rendszer működtetése*
- Intenzív árverseny – rövid idő alatt, közös felületre sűrített nagyszámú kereskedői licit (árajánlat) képződik.
- Az egyéb feltételek standardizálásával az e-aukción kereskedők már kizárólag az árszintre koncentrálhatnak.
- Ügyfelekre szabott lebonyolítás – ügyfelünk megfigyelőként követheti az e-aukció alakulását.
- Teljes körű lefedettség – az e-aukciós rendszerünket minden energiakereskedő elfogadja és használja.
- Kereskedői oldal partnerként kezelése – a kereskedők egy-egy aukcióról – a versenytárs nevét kivéve – minden fontos információt láthatnak.
- Ár-összehasonlítás – benchmark árak – a kampányidőszakban lefutott tendereink árszintjét összehasonlítva jól értékelhetővé válik egy-egy adott pályázat sikere vagy sikertelensége.
- Ügyfélközpontú döntés – ha egy e-aukciót nem látunk sikeresnek (kevés induló kereskedő, magasan megállt licit-árszint, stb.), akkor az eredményt nem fogadjuk el automatikusan, hanem inkább a licit egy későbbi időpontban való megismétlését javasoljuk.
*Az e-aukció egy internet-alapú koncentrált kereskedői versenyt lehetővé tevő felület. A kereskedők jelszóval bejelentkeznek egy-egy e-tenderre, és az energiadíjakra lefelé licitálnak. A lebonyolítás módja és a szabályok kötöttek, előre rögzítettek, fontos, hogy ezeket minden versenyző tudja, betartsa, hogy a rendszer hatékonyan, vita nélkül működhessen.